Reklamační protokol
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Reklamační protokol ve formátu Word získáte zde: Reklamační protokol
(vyplní zákazník) Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Kontaktní osoba:
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky: |
Reklamované zboží:
Datum nákupu:
Číslo faktury:
Číslo účtu:
|
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení reklamace:
|
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. 2. Při zasílání zboží je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________ |
(vyplní prodávající) Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření prodávajícího:
Datum: Podpis prodávajícího: |